dilluns, 15 de setembre del 2008

TÀRREGA '08




2 comentaris:

Unknown ha dit...

jajajaajajaj que wapoooooossss!!!!!!!! jajajaj m'ha encantat veureus junts a tàrrega!!!!! quina envejaaaaa!!!!!!!!! jo segueixo superliada amb el curro fins a principis doctubre!!!!! aaarrrrggghhh!!!!!

bueno, ja mexplicareu, de moment les fotos son precioses!
no sé si t'ho vai explicar, però també vai liada amb la rosa de cadiz, mira't www.teatroenalmibar.com , a l'apartat "donde estamos" veuras les fotos del local, etc, ja texplicaré amb calma... bueno, ens veiem ben aviat!!!! acaba de disfrutar de lestiu!!!!!! un petó ben gran a la susi, i a la farah, i al salva, i al david, i a la marta, i a tot déu!!!!! jejeje!!! muaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

rous ha dit...

buaaaaaaaahhh ja tinc la obra per contemporani, jajaj tinc moltes ganes que la llegeixis, no sé perquè però em fio molt del teu criteri, deu ser per qüestions patriòtiques que se m'amaguen pels racons del subconscient... jejejej és tristan i isolda, versió de MARCO ANTONIO DE LA PARRA, simplement brutal, la va dirigir en Torán una vegada, jo portava 2 anys buscant el puto text i avui lhe trobat per casualitat!!! La de SANTA JOANA de SHAW és brutal, m'alegro de que t'agradés! la tinc pensada per clàssic, però no sé si seria capaç de montarla, sta complicada...

en fi, amb ganes de començar a donar guerra, arribo el dia 7 a la tarda, spero estar a temps per veure a la susi i a la farah, que no sé quin dia marxen... un petonarro amor, ens veiem ben aviat!!!!!! tenvio TRISTAN E ISOLDA per quan t'avorreixis, i em dius què en penses, pero la tindràs llegida amb una tarda, és curta i enganxa mooooooooooolt!!!!! jejejeej muaaaaaaaaaaaaa